Hier onder ziet u een overzicht met vragen die veel aan ons gesteld zijn wellicht heeft u een vraag die eerder is gesteld en kunt u hier een antwoord vinden. heeft u toch nog vragen neem dan aub contact met ons op.

 

Vragen over service 

  • Retour producten moeten altijd voldoende gefrankeerd zijn.

Ieder artikel dat om wat voor reden dan ook aan ons retour moet worden verzonden dient ten aller tijden voldoende te worden gefrankeerd. Dit omdat niet gefrankeerde zendingen door ons altijd zullen worden geweigerd!

 

  • Wat kan ik doen om informatie of advies over een product te krijgen?

Heeft u op onze website niet de (product)informatie gevonden die u zocht? Onze product specialist helpt u graag verder met aanvullende productinformatie of een advies bij uw aankoop.

 

  • Buiten kantooruren toch een vraag?
    U kunt uw vraag per e-mail aan ons stellen, wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
    per e-mail: mcbeautique@outlook.com

 

Vragen over helpdesk

  • Adreswijziging klant

Klanten zijn verplicht om M.C Beautique van iedere adreswijziging op de hoogte te stellen via uw account. Zolang M.C Beautique geen wijziging heeft ontvangen, wordt u geacht woonachtig te zijn op het laatst bij M.C Beautique bekende adres en blijft u aansprakelijk voor de door u bestelde artikelen die op het oude adres zijn afgeleverd.

 

  • 24-Uurs levering

Als u de producten (van maandag t/m vrijdag) voor 15.00 uur online heeft besteld en betaald*, wordt uw bestelling in principe de volgende werkdag bezorgd. Orders die in het weekend worden besteld en betaald* (vrijdag na 16.00u, zaterdag en zondag) worden op dinsdag bezorgd.

Uitzonderingen levering:1 tot 4 werkdagen Nederland.

 

  • Overboeking/overschrijving
    Bij de betaalwijzen overboeking/overschrijving duurt het langer voordat wij uw geld ontvangen (ongeveer 2 tot 7 werkdagen).

      Uw bestelling wordt direct na ontvangst* van uw betaling in behandeling genomen, en verzonden.

 

  • Bestelling Annuleren

    Het is zeker mogelijk uw bestelling te annuleren . U kunt dan via een gewone email de bestelling annuleren.

    Zolang de bestelling nog niet betaald is hoeft u niets te doen. De bestelling wordt dan niet verwerkt en zal na enige tijd geannuleerd worden door M.C Beautique.

  • Waarom een eigen account?

De eerste keer dat u iets bij onze M.C Beautique shop bestelt wordt u gevraagd om uw persoonlijke - en adresgegevens in te vullen. 

M.C Beautique. bewaart deze informatie in een database die beveiligd is met uw eigen unieke wachtwoord. Het voordeel hiervan is dat de volgende keer dat u een bestelling doet u deze gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen.

 

  • Bestelling vanuit het buitenland

Het is mogelijk om een bestelling te plaatsen vanuit het buitenland. Hierbij dient u wel rekening te houden met een langere levertijd van het bestelde product.

 

  • Bezorging uit voorraad

De populairste artikelen uit ons assortiment kunt u binnen één werkdag laten bezorgen. Het gaat om zo'n 3.000 artikelen die we uit voorraad kunnen leveren en waarbij het staat aangegeven. Als u op een werkdag voor 15.00 uur een bestelling heeft geplaatst en betaald, kunt u het artikel de volgende dag thuis verwachten. Deze supersnelle levering kost niets extra; de verzendkosten blijven.

Mocht het door u bestelde artikel niet meer op voorraad blijken te zijn dan kunnen we het dus ook niet binnen een dag leveren, dan zullen we u dit zo snel mogelijk via e-mail laten weten. De artikelen worden altijd in 1 keer verstuurd (verzendkosten)

Producten die niet op voorraad zijn moeten dan eventueel opnieuw besteld worden.

Let op: als u gebruik maakt van de betaalmethode "Vooruitbetalen" zal de bestelling pas verzonden worden nadat wij de betaling hebben ontvangen.

 

  • Wat gebeurt er, nadat ik mijn bestelling heb verstuurd?

Per e-mail krijgt u een bevestiging met een samenvatting van de bestelling. Is één van de bestelde artikelen niet op voorraad of direct leverbaar dan ontvangt u van ons een orderbevestiging met daarin vermeld de afwijkende verwachtte leverdatum.